donderdag 24 januari 2008

stokje

Hartelijk dank voor het stokje, ki! ;-) Ok dan, hierbij een poging om mijn 'onpersoonlijke' blog een tikkeltje persoonlijker te maken:

Wat wilde je later worden toen je kind was?
juf in het lager onderwijs of kleuterleidster

Wat ben je dan uiteindelijk geworden?
maatschappelijk assistent / gezinsbegeleidster

Hoe wilde je er als kind later uitzien?
Geen idee eigenlijk, gewoon mooi zeker?

Hoe zie je er nu uit?
Let's keep the mystery! Ik probeer niet voor niets zo weinig mogelijk op m'n eigen blog te prijken!
Hmmm... ok dan: 's morgens vroeg vooral MOE en voor de rest toch wel al wat kilootjes en centimetertjes meer dan 20 jaar geleden, al is er daarnaast niet zo heel veel veranderd denk ik (buiten alle ouderdomsverschijnselen eigen aan de leeftijd!) (bruine ogen, nog steeds m'n natuurlijke bruine haar, wel een stuk korter dan op mijn 15de).

Hoe zag de man van je dromen eruit, als puber?
Vanaf mijn 15de: een 10tal cm groter dan mezelf, groene ogen, bruin (al dan niet lang) haar,...

En wat is het in het echte leven geworden?
Een 10tal cm groter dan mezelf, groene ogen maar van dat haar is niet zoveel meer te merken!

Hoeveel kinderen wilde je later en op welke leeftijd?
2 kinderen op mijn 24ste en 26ste (of was het 26ste en 28ste?).

En wat is het uiteindelijk geworden (of wat zal het worden?)
2 kinderen, op mijn 28ste en 30ste.

Wat was als kind je lievelingseten en wat lustte je totaal niet?
Spaghetti, 'friet met stoofvleessaus, ketchup en mayonaise' van 't frietkot en... hou je vast: aardappelen met spinazie en rabarber (ja ja, in één maaltijd). Ik was een zeer moeilijke eter en lustte niet zoveel, toch zeker geen 'specialekes'. Absoluut geen mosselen, champignons, scampi's,...

Is dat nog steeds zo?
Helaas (grotendeels) wel... Erg hé.


En het "stokje" goes to...
Zullen we goudlokje nog eens proberen wakker te schudden? Cindy en Sofie, jullie kregen het stokje al van ki maar nu kunnen jullie er écht niet meer onderuit!
An, wat ben jij content waarschijnlijk dat je blog nog niet up to date is! Wacht maar, 'k zal je nog wel eens liggen hebben ;-)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het eigenlijk wel heel leuk om eens iets persoonlijk te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me je toch nog ong herinneren op de webfoto's van Janne...
    Aha ook An heeft een blogje gekregen...kunnenwe al de websitevriendjes van in den tijd terug bezoeken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De waarheid heeft zijn rechten dus bij deze even vermelden dat 'het blogje van An een creatie is van Katleen ;-)
    Een voorzet om mij terug aan het werk te krijgen maar helaas nog niet gelukt !
    Maar als het zover is...ik heb een zeer mooie foto van K.samen met onze Jonas op Nieuwjaarsavond :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gadver.... 1-1!
    Maar je hebt de boodschap wel begrepen hé en met een eervolle vermelding van je toekomstige blog wordt de druk nog wat verhoogd! Hou het op die blog maar bij foto's van ENKEL Jonas, Matthijs & de rest van het gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen