vrijdag 13 februari 2009

oorbelletjestijd

J (dreaming): "Ik wou dat ik het leven kon doorspoelen, zoals met een afstandsbediening, dan zou ik nu al mijn oorbelletjes kunnen hebben!!"
S (de nuchtere): "Ja, maar als je 't leven kan doorspoelen ga je wel vlugger dood hé Janne!"
J (voor alles een oplossing): "Ja maar dan spoel ik gewoon terug."
S (het nuchterst): "Ja maar Janne, als je dood bent kàn je niet meer terugspoelen!"
(stilte)
J (blijft er in geloven): "Ok maar ik spoel wel op tijd weer terug..."
S (behoedzaam): "Zie maar dat je niet teveel terugspoelt, of je bent je oorringen weer kwijt!"

Toffe conversaties hoor, hier soms in huis.
Maarre... morgen is het zover!

2 opmerkingen:

  1. hihi...koop maar al een paar reserves , want de slotjes verdwijnen zeeeeeer snel ;-)
    Ah ja en moest je emla-zalf in huis hebben...een heel goede tip, Lena heeft er door het zalfje niets van gevoeld!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip, Ki, nichtje Ester heeft zich inderdaad voorbereid met die zalf maar wij zijn er niet meer omgeraakt... en uiteindelijk bleek het ook niet nodig.
    De slotjes... Zwijg, haar nichtje was amper een paar 100m verder of ze was al een slotje kwijt! Gelukkig heeft ze het tijdig gevoeld en zijn ze om een nieuw slotje kunnen gaan. Bij Janne is alles voorlopig nog erop en eraan!

    BeantwoordenVerwijderen