dinsdag 22 juli 2008

Award



O jee... als ik het allemaal goed begrepen heb, ben ik de gelukkige bezitter van een award (of toch één van de genomineerden?)! Dank je wel, mama van 2 kapoenen! Ik herken mezelf helemaal in jouw eigen reactie, wat doe ik met zo'n bescheiden blogje in hemelsnaam met zo'n award?? Vlug doorgeven dus!*


Regels van de Award:

1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere bloggers, die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.
4. Zet de links van deze sites op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.

1) Jonas & Matthijs: niet alleen internetvriendjes maar ook 'for real'... 2 superschattige kids, van wie zouden ze dat hebben? ;-) Zoals mama van 2 kapoenen over mijn eigen blogje schreef, kwam er, wat de updates betreft, pas weer wat schot in de zaak met onze nieuwe computer in huis. Nu wil het toeval dat de mama en papa van J&M toch ook wel juist een nieuwe computer hebben zeker! De verwachtingen liggen dus hoog, A&K!

2) ki&co: wie herinnert zich nog onze oude, vertrouwde babysites? Zó lang volgen we elkaar al, ondertussen kwamen de blogs in de plaats en kwam er voor Lena en Wout nog een broertje bij, maar dààrin zijn we hen niet gevolgd!

3) De Libbrechts: geen drie, maar vier op een rij! Nog oude (internet)bekenden... Sedert januari kwam er een babybroertje bij voor Willem, Wout en Jurre. Een bezige bij, mama Sofie. Altijd bezig met de vier jongens, de verbouwingen, tot nu BV gegeven,... wie doet het haar na?

4) the buddy kids: nog zo'n bewonderenswaardige mama: fijne verhalen over Seppe, een bijzonder kind met zijn tweelingzusjes Merel en Linde.

5) izemoslife: naast de verhalen van zusjes Lena en Fran kwamen er recentelijk ook de fratsen bij van enkele huisdieren. Alhoewel, waar zijn ze nu gebleven? ;-)

6) Mme Zsazsa: nog zo'n creatieve mama... ontdek vooral ook de heerlijke recepten!

7) Het Radiofonisch Instituut: alleen al omdat het fotogenieke dochtertje van de blogschrijver zo'n fantastisch mooie naam heeft! :-)


Zo, mijn werk zit er (ongeveer) op, nu is 't aan jullie!
* verschillende van mijn 'genomineerden' zijn al genomineerd maar daar trok ik me nu eens niks van aan... een teken dat ze 't dubbel en dik verdienen!

1 opmerking: